duminică, 10 ianuarie 2010

Copilarii

Am o nepoata, din partea fratelui, care mi-e tare draga. Are 11 ani si are blog: Povestile Ioanei

Pe care scrie. Ma gandeam la ce faceam eu la 11 ani. De scris, nu scriam decat temele. Citeam mult. Si ma jucam niste jocuri de care cred ca nepoata mea nici macar nu a auzit, dar sa le mai si joace: "Tara, tara, vrem ostasi!", "Castel", "Zaresc un print calare", "Ratele si Vanatorii", "Taranul e pe camp"... cel mai des jucam "Castel" in parcarea din spatele blocului. Si mai jucam carti in scara blocului: kems, macao... Eram multi copii si mai toti semanam: bine crescuti, cuminti, cum erau pe atunci copiii. Blocul in care stau acum are o parcare imensa. Singurul joc pe care il vad aici de 1 an si jumatate de cand m-am mutat, e cel de fotbal. Iar vocabularul pe care il aud cand trec printre ei ma face sa grabesc pasul. Daca as avea un copil nu l-as lasa sa iasa cu ei. Nu mai stiu copii sa se joace, au atat de multe altele de facut... Cred ca, desi am avut o copilarie cu multe lipsuri, am avut insa o copilarie mai frumoasa. Mai... copilarie. Imi place blogul nepoatei mele, fiindca e ca ea: cuminte, copilaresc si istet.

9 comentarii:

  1. Eu incerc la orele de sport sa-i invat si jocurile "de demult".
    Copiii participa cu placere. Daca nu stiu si alte jocuri in afara de fotbal si calculator e si vina noastra, a adultilor,care nu i-am invatat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, asa e. Iar multi dintre parinti ne vor spune acum ca asta se intampla din lipsa de timp. Imi pare bine ca faci orele de sport; sunt asa de importante si de multe ori se renunta la ele in favoarea altor materii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm...s-au mai schimbat culorile pe aici:)...frumos:)...toate cele bune in continuare si o duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Matusa si Unchiul meu este intr-adevar un articol reusit:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ rappa_ru': am invatat de la voi
    @ ema: hmm :) m-a imbatranit o idee, dar merge...

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, dar a scris si despre matusica Alina. Si a zis ca e o persoana foarte buna. Si frumoasa, pe deasupra !

    RăspundețiȘtergere
  7. @geocer: si ghici cu cine vrea sa semene cand va fi mare...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alina, intr-adevar, copiii de astazi, au un limbaj care-ti da fiori.
    La aproape fiecare cuvant, auzi de o anumita parte anatomica...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Disa, da, exact la aceea ma refeream... imi pare rau pentru ei si pentru parintii lor.

    RăspundețiȘtergere