duminică, 3 ianuarie 2010

Irezistibilul Craciun in familie






Iata, am revenit cu poze de la "irezistibilul Craciun". L-am petrecut asa cum am planuit, in familei, ca de obicei. Ma gandeam la cat de frumos trebuie sa fie Craciunul petrecut la tara. In familie bineinteles. Sa stai nu doar cateva ore, ci cateva zile cu toti cei dragi alaturi, mai ales cum a fost anul acesta si cu ceva zapada... Ma rog, in Pitesti era mai mult mocirla si ploaie. Ma gandesc ca pe la tara a fost mai bine. Pentru noi au fost cateva ore frumoase, incepute cu schimbul de cadouri, continuate cu masa... ca pe la romani. Ma tot gandesc la un Craciun la Viena. Asa, pt ca am auzit ca orasul e superb de sarbatori. Dar nici sa renunt la sarbatoarea petrecuta cu familia nu-mi vine. M-am gandit si la varianta Craciunului cu familia la Viena. Dar ma indoiesc ca ne-am putea aduna cu totii sa mergem si, in plus, dispare si farmecul adunatului in jurul mesei in intimitatea casei tale. Asa ca, raman deocamdata la aceasta varianta: Craciunul, irezistibil pt mine, e inca cel petrecut cu familia acasa. Si cum suntem familie maricica, sa specific: acasa la unul din noi. Nu conteaza la care. Tot acasa ma simt.

8 comentarii:

  1. Iti doresc sa nu pierzi niciodata Craciunul cu familia!
    de craciun e cel mai greu sa fi departe de cei dragi.
    Vad ca si la noi au aparut tot felul de lucruri special pentru Craciun.....farfurii,fete de mese...
    Un an nou fericit ,cu sanatate multa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. O familie mare, e o familie bogata si fericita!
    Sunt convinsa ca ati petrecut sarbatori exact asa cum v-ati dorit! :)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. super pozele mai ales aia cand taie curcanul si aia cu Kitty:D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa te binecuvanteze Dumnezeu cu caldura familiei in fiecare Craciun si in fiecare zi din an, ca nu-i lucru mai frumos pe lumea asta decat sa fii alaturi de cei dragi! Un an excelent iti doresc din tot sufletul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu trebuie sa pleci departe ca sa te simti bine. Conteaza mediul inconjurator, dar oamenii dragi nu pot fi inlocuiti niciodata, de nici un fel de ornamente sau luminite!
    Sa fiti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai frumnos Craciun este alaturi de cei dragi, indiferent unde te-ai afla!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bun-venit in blogosfera!
    Am citit comentariile referitoare la tine, de pe blogul lui Geocer...

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Disa. Buna ideea lui cu jocul, asa ne cunoastem si noi unii pe altii.

    RăspundețiȘtergere