miercuri, 6 ianuarie 2010

Azi critic un Cangur

M-am inscris intr-un joc al blogger-ilor. Un joc propus de geocer aici: http://geocer.net. Foarte tare ideea. N-am stiut in ce ma bag, dar imi plac provocarile in general asa ca am acceptat imediat. Toti cei inscrisi se supun criticilor celorlalti. Dar am eu impresia ca, dat fiind faptul ca ne cam asemanam din punct de vedere intelectual, nu vom avea foarte tare de criticat. Ieri am fost eu in vizor. Au fost blanzi cu mine si le multumesc. Mi-a devenit clar ca trebuie sa schimb culorile blogului, ca trebuie sa incerc sa nu-l mai prescurtez pe "pentru"... Azi e randul Cangurului: http://can-gurul.blogspot.com
Posesorul blogului mi-a fost coleg, dar de chestia asta mi-am dat seama tarziu dupa ce ii urmaream blogul de ceva timp fara sa stiu cine e in spatele lui. Unul dintre colegii care chiar facea treaba buna. Asa cum face si cu blogul. Mie imi place. Culori frumoase (nu ca la mine), articole interesante de prin toate domeniile. Unele dintre ele nu imi starnesc personal curiozitatea, citesc inceputul si renunt (de ex. cel cu "Veveritele") dar asta e o chestie care tine de mine si de ceea ce ma intereseaza intr-un anume moment. Dar marea majoritate imi plac. Cum imi place si faptul ca scrie corect si organizat. Am descoperit inca o chestie care "ne leaga". Si pt el 2009 a fost: "cel mai nenorocit an din viata mea". Bingo! Mi-ai luat vorbele din gura. Singurele chestii dupa care nu ma dau in vant de pe blogul lui sunt cele doua "motto(are)" ale vietii sale: daca cel din Forest Gump mai merge, cu greu, dar il accept, cel din folclor e mult prea pesimist. Si mie nu-mi plac oamenii pesimisti. In plus, cunoscandu-te personal, nu te recunosc in acest motto. Poate ca da, viata e scurta, dar sigur, sigur are si muuuuulte chestii frumoase. Tocmai tu care o ai pe Erika sa vii cu citatul ala???

5 comentarii:

  1. Tot ai scris "pt" cel putin o data. :D
    Si nu ai dat link-uri. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, imi cer scuze daca intervin fara sa am dreptate, insa senzatia mea este ca tu nu pui linkuri pentru ca nu prea stii cum sa o faci.
    Un link arata cam asa: Alina. Alina este cuvantul care va fi vizibil. Mi se pare ca pe blogspot trebuie sa dai "editare html" sau ceva de genul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca a transformat direct linkul :). Sterge tu comentariul, te rog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dom'le dar toata lumea-l stie pe Adi drept om serios !

    RăspundețiȘtergere
  5. Am scris iar "pt"... sunt varza. Cat despre linkuri, habar n-am cum se scriu. Eu am scris adresele cum le stiu. Mi-a scris Iulia ceva, o sa vad daca ma prind ce si cum, cand am un pic de timp.

    RăspundețiȘtergere