joi, 14 ianuarie 2010

Rappa_ru sau cum e sa ai 18 ani

Am ramas in urma si nu e frumos. Asa ca, remediez: Andrei, ai o adresa foarte interesanta, o propozitie ca un motto, care chiar imi place. Dar vai, cat de greu mi-ar fi sa o tastez... Noroc cu tehnica asta, ca nu e nevoie. Ca sa trec mai departe, si titlul blogului e pe gustul meu :) denota si optimism si drag de viata... Imi place de mor apusul (sau rasaritul?) ala de soare, doar pasarile mi se par cam mari... par niste pasari modificate genetic, monstruleti.
O chestie care m-a frapat a fost varsta autorului. Descoperind de curand blogul, am citit ceea ce a scris in ultimul timp dar nu si cele scrise despre el. As fi crezut ca e putin mai mare ca varsta, pe la 27, 28. Nu ma intrebati de ce ca nu pot sa raspund. Pur si simplu. Recunosc ca e vina mea ca nu studiez cu atentie blogurile pe care le citesc. Citesc ce imi place si gata. Nu stau sa ma uit cine scrie, cu ce se ocupa, ce varsta are. Daca imi place ce scrie, citesc. Superba ideea cu "infrumusetarea straii de spirit" - mare, soare... tare-mi sunt dragi si mie. Imi dau seama cat de slab e blogul meu. Uite, o chestie ca asta as pune si eu...
Un blog frumos, intrat in jocul bloggeristic propus de Geocer, joc in care m-am inscris si eu, desi, la cata experienta aveam la chestia asta... nu stiu ce-a fost in capul meu.

2 comentarii: