joi, 21 ianuarie 2010

Premiul intai cu coronita

Am primit un premiu de la Simion Cristian
Eu am inceput de curand sa activez in domeniul asta si-mi dau seama ca nu-s asa cunoscatoare. Nu prea ma descurc sa blogg-eresc. Asa ca, bineinteles ca ma mandresc tare cu premiul meu. Ca un copil de clasa intai cu coronita la final de an. Trebuie sa postez datoriile premiantilor pe blog, ceea ce voi face mai jos si de asemenea, sa dau mai departe premiul.
Datoriile premiantilor sunt:
Iată cele cinci îndatoriri ale premianţilor:

1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie sa dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali.

2. Fiecare S.S. trebuie sa isi creeze o legatura pe net la blogul (si autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul.

3. Fiecare S.S. trebuie sa isi prezinte premiul pe blog si sa adauge un link la acest post, care explica ce este cu premiul.

4. Fiecare S.S. care a castigat premiul este rugat sa viziteze acest post si sa isi adauge numele la Mr.Linky List astfel incat sa existe o evidenta a fiecarui ins premiat

5. Fiecare S.S. trebuie sa posteze aceste reguli pe blogul lui.

Trimit si eu mai departe premiul urmatorilor: Canguru', Disa, Ema Hategan, Ema Pirciu si Ioana mea

7 comentarii:

  1. Nu fi modesta, il meriti! Daca vrei poti spune ca l-ai primit deoarece te consideram o tanara speranta... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Multumesc Cristian, multumesc Ema :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina,mai copila frumoasa,multumesc mult,sunt onorata,dar meritam?
    Acolo,niste povesti despre babute,despre viata mea departe de cei dragi...asa imi ostoiesc eu dorul..

    RăspundețiȘtergere
  4. @emahategan: e asa de interesant ce povestesti tu acolo. Te admir pentru ca reusesti sa faci o asa munca nobila. Pacat ca unele intamplari povestite de tine sunt triste. Dar asa e viata asta...

    RăspundețiȘtergere