joi, 7 ianuarie 2010

Ema, elle m'a ...

m-a cucerit. Ar fi continuarea in limba romana a titlului in franceza pe care l-am dat acestei postari. Un articol care face parte din jocul blogeristic propus de Geocer joc in care trebuie sa fim critici unii cu altii. Critici de bloguri. Cei care ne-am inscris. Azi e ziua de criticat blogul Emei. Ema este unul dintre cei mai buni oameni de televiziune care au lucrat in Arges TV. Are un blog frumos, imi plac pozele cu ea si cu bebe Florin si imi place ca pe langa idei, comentarii si opinii (pe astea le are toata lumea pe blog) ea are in plus si "bombaneli". Pai asa e. Ce-ar fi viata daca am fi tot timpul seriosi cu ideiile si opiniile noastre??? Asa, cu bombaneli pe ici pe colo, are mai mult farmec. Ba mie chiar mi-ar placea si mai multe bombaneli pe blog. Ca si mine, am observat ca nu scrie foarte des. Ba chiar are zile-n sir in care nu scrie. Pun pariu ca are multe altele de facut in acel timp asa ca e de inteles. Numai la bebe Florin daca ne gandim. Uneori, cred ca atunci cand are timp liber destul si chef de scris pe masura, scrie niste articole luuungi. Si mai serioase. De exemplu cele despre cartile citite. Interesante desigur. Dar eu nu ma dau in vant dupa ele: vad despre ce carte e vorba, caut ideea principala, adica i-a placut sau nu si gata. Prefer bombanelile scurte si haioase ale Emei. Si reportajele ei. Daca ar mai fi durat putin as fi inscris unul sau doua dintre ele la premiile APTR.

5 comentarii:

  1. Alina, felicitari pentru noua haina a blogului tau. Este mult mai profi. Imi place!

    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Subscriu celor scrise de Cristian! Imi place mult noua "hainuta" a blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai grija sa nu te spanzuri cu cablul ala de la microfon !

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Cristian si Iulia: asadar, am reusit! Multumesc. Si multumesc, Iulia, pentru pontul cu link-urile. Acum am obsrvat ca ar trebui sa schimb si culoarea ca sa se vada mai bine link-ul.
    @Geocer: nici macar din greseala n-am cum :)

    RăspundețiȘtergere