duminică, 17 ianuarie 2010

Week-end la Moeciu!







Spre deosebire de multe femei, nu sunt o impatimita a shopping-ului. Desi, ma relaxeaza intr-adevar, mersul la cumparaturi intr-un hypermarket pitestean, unde stiu unde se afla toate raioanele si ma descurc usor printre ele. E vorba de Auchan. Aici imi fac in fiecare week-end cumparaturile pentru sapatamana ce urmeaza. Si cu asta probabil ca imi satisfac pofta de shopping. Cum insa se spune ca "suma viciilor este intotdeauna egala", cred ca compensez cu calatoriile si excursiile. Nu rezist! Nici nu incerc. Sunt convinsa ca sunt putine chestii cu care ramai in viata: amintirile din locurile frumoase pe care le-ai vizitat sunt printre ele; rochiile, pantofii si gentile, nu!
Dar sa ajung la ideea principala: excursii si calatorii. Una dintre zonele pe care le ador si care pentru mine chiar e irezistibila este culoarul Rucar-Bran. Vad peisajele acelea cel putin o data pe an de vreo... 20 de ani si inca nu m-am saturat de ele. Este de asemenea destinatia ideala pentru un week-end la munte, care sa nu presupuna un drum foarte lung. Ultimul week-end petrecut in zona (cu exceptia revelionului) a fost la Moeciu. Am ajuns pe o vreme de toamna, dar spre marele nostru noroc, a nins peste noapte. Ne-am trezit dimineata intr-o iarna ca-n povesti. De obicei cautam o cabana cu putine camere si o inchiriem pe toata, inclusiv living si bucatarie, asa incat un week-end ne costa pana in 3 milioane de familie, cu tot cu drum si mancare. Dau cateva detalii pentru ca mi s-a intamplat de cateva ori sa povestesc ca am fost la munte si mi s-a replicat: "eee, ai bani!". Sunt exact in clasa de mijloc si personal, 3 milioane pentru cateva zile de relaxare, nu mi se pare chiar asa o suma mare. Astea-s chestiile in fata carora nu rezist. A! Si inca ceva, cabana sa fie retrasa de la drum, sa aiba curte mare. In week-end-ul despre care vorbeam, la Moeciu, ne-am cazat la o vila cu 5 camere, fiecare cu grup sanitar, living, bucatarie, undeva pe drumul spre satul Pestera. Sa incercati zona, daca n-ati ajuns inca. E superba!

14 comentarii:

  1. Stiu ca esti fan al axcursiilor. Si mie imi plac. Iar zona e superba. Totusi, mie imi plac si pantofii...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ema, recunosc: si mie imi plac, dar incerc sa ma abtin. Totusi, cand am fost la Paris, nu m-am abtinut... era in februarie, sezon de reduceri...
    @Ioana: cam mic omul de zapada, dar nu se prea tinea zapada aia pe bulgari, cred ca era prea proaspata. Sau nu mai stim noi sa facem oameni de zapada...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost prin zonă. Din păcate, doar în trecere, vara. Dar văd că iarna e superb, aşa că o trec pe listă. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe lista, neaparat. Doar ca daca vrei si ski, e mai greu. Nu prea sunt partii in zona.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos! Si mie imi plac foarte mult excursiile, sper ca de anul viitor sa incep si eu sa vizitez minunatele locuri din tara si strainatate. Pana atunci trebuie sa-mi iau mobila in casa :P Pantofii si gentile... nici nu mai stiu cum arata :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiul meu merge des la Moeciu. Pana acum, n-am vazut poze.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu schiatul e mai greu, că nu ştiu. Dar la o săniuţă m-aş băga oricând! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna si saniuta. Ba, acum vreo saptamana, mi-am luat din Auchan si faras din acela de dat pe fund :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine ai făcut. Dar să ştii că merge şi cu folia de plastic şi cu capacul veceului! Probate amândouă! Drept îi că după aia fundul meu arăta de parcă mersesem o zi întreagă pe o cămilă, dar a meritat! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. mi-am amintit ce frumos a fost acolo si cat de libera m-am simtit....
    a fost ceva unic...tot atunci m-am decis sa ma las de fumat:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha, parca totusi a mai durat ceva pana ai pus in aplicare decizia, nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. da....2 saptamani..si multe chestii portocalii:)))))

    RăspundețiȘtergere
  13. super zona,frumoase pozele......era gustos omul de zapada?

    RăspundețiȘtergere