vineri, 8 ianuarie 2010

Serios dar pus pe glume = Geocer

Hmmm, azi ar trebui sa criticam blogul lui Geocer
cel care a si propus acest joc al criticilor. In primul rand vreau sa ii multumesc pentru ca datorita acestui joc am mai invatat cateva chestii legate de blog si mai ales am cunoscut (bloggeristic) oameni super interesanti cu care, am descoperit, ca am multe in comun. Ca doar, vorba ceea: "cine se aseamana se aduna". Blogul lui arata super. Se vede experienta si faptul ca ii place intr-adevar, ca pune suflet in el ca intr-o chestie personala, dar pune si munca si seriozitate, asa ca intr-un job. Imi place ca e "pus pe glume", dar in realitate postarile serioase sunt mai multe decat cele puse pe glume. Probabil pentru ca blogul e unul "serios" si doar el e pus pe glume. Mie mi-ar placea mai multe glumete, dar na, viata nu nici ea prea roz si plina de fluturasi ... Scrie despre foarte multe lucruri, de prin toate domeniile. Banuiesc ca sunt chestii despre care vrea sa-si spuna parerea, ca doar de-asta a creat blogul: "aici veti gasi opiniile mele...". Adica sper ca nu scrie unele chestii doar ca sa scrie ceva pe blog. Nu pare genul. Ca si in cazul Emei trebuie sa recunosc ca articolele lungi le citesc oarecum pe diagonala. De exemplu a avut de curand unul despre Boboteaza. In schimb le savurez din plin pe cele haioase, cum ar fi cel despre "agentul 007" pe care l-ar intruchipa chiar el printre bloggeri. Inteleg ca au mai fost jocuri de genul acesta propuse de el. E super tare. Pentru mine acesta a fost primul, dar voi continua sa raspund provocarilor lui.

2 comentarii:

  1. Asa ti s-a parut tie, ca am mai multe postari serioase? Mie mi se pare ca majoritatea sunt neserioase !

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm, hai sa zic ca trateaza lucruri serioase. Cred ca asa e mai buna exprimarea :)

    RăspundețiȘtergere