joi, 14 ianuarie 2010

Cand vine vara, doamna doctor???

Ca sa vezi cat de cald e vara: Melami
Am mai spus in comentariile mele legate de jocul acesta propus de Geocer ca am descoperit oameni cu care am foarte multe in comun. Conform zicalei romanesti: "cine se-aseamana se-aduna". Pe blogul lui Andrei despre care am scris, am gasit superbele poze pentru infrumusetarea starii de spirit, cu mare si soare. Despre blogul acesta e de ajuns sa-i spun adresa: si la vara cald... si eu care ador vaaaraaaa. Melami e "doamna doctor" si blogul ei, mie, imi da impresia ca bate catre un cabinet medical: simplu "mobilat", foarte ordonat, zugravit in alb, numa' bun! Faptul ca geanta posesoarei nu arata a geanta de doctor :) denota ca medicii sunt si ei oameni! Imi place tot ce scrie: povesti personale multe, fara nici o teama de a se dezvalui. Si pune si poze!!! Un medic care ar fi putu fi foarte bine scriitor sau jurnalist, fiindca are tot ce-i trebuie: rabdare sa scrie, talent, simtul umorului. Pentru mine una a intrat in lista de lecturi zilnice. Daca pe la altii am mai comentat ca as fi vrut mai mult culoare pe blog, la Julie, de exemplu, aici nu e cazul. Mi se pare ca se potriveste perfect doamnei doctor :).

5 comentarii:

  1. Multumesc mult, Alina!
    Am fost si jurnalist candva. Vreo zece ani. Dar nu mai am timp din pacate. Regret ca nu te pot urmari la radio, de la 17 la 19. Probabil ca nici frecventa n-as prinde-o, dar nici n-as avea cand, pentru ca sosesc de regula acasa dupa ora 19.
    Raman in continuare un vizitator constant al blogului tau, iar ca sa nu te uit, te trec in blogroll, fara nicio obligatie de reciprocitate! O fac din egoism pur, adica doar pentru mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @silavaracald O poti asculta pe net: http://www.argesexpres.ro/ArgesExpresLive.m3u

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, prezinti atat de minunat lucrurile, incat revin cu placere pe blogul tau.
    In fiecare zi, imi propun sa te ascult la radio, dar ce sa fac daca esti in acelasi timp cu emisiunile de la TV, de la ora 17? Astazi, poate reusesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Melami: uite, vezi? Inca un lucru in comun: si eu ajung acasa dupa ora 19 :)
    @Melami si Disa: nu e mare lucru, o emisiune cu muzica si stiri majoritatea locale.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc logatule! Am zis eu că le ai cu tehnica!
    Alina, din lucruri aparent minore, adăugate zi de zi, cu migală şi fineţe, ies cele mari! :)

    RăspundețiȘtergere