marți, 19 ianuarie 2010

"E criza" si nu numai

http://www.youtube.com/watch?v=9FxL2MBne2A&feature=related

Melami
a pus azi pe blog cateva melodii frumoase. Asa ca hop si eu cu cine "mi-e irezistibil": Taxi. De fapt sunt 2 trupe romanesti carora nu le rezist, mai ales daca-i vorba sa-i vad in concert: Iris si Taxi. Imi plac baietii de la Taxi de mor: sunt haiosi, Dan Teodorescu are o voce frumoasa, iar piesele sunt de-a dreptul irezistibile. Sunt exemplul ideal care demonstreaza ca se pot face cantece bune care nu doar ca au cuvinte, au logica, dar sunt chiar istete, inteligente. Nu stiu daca as putea face un top al preferintelor mele in ceea ce priveste cantecele baietilor de la Taxi. Imi plac chiar toate, toate. La cele mai multe dintre ele, am zambit la prima auditite, la cateva m-am "emotionat romantic". Mint. Nu doar "la cateva", ci la multe: Luna, Jumatatea mea, Tu nu mai esti, Mi-e dor si doare, Te vad in toate femeile, sau Stelele care cad. Pai pot eu sa compar versuri ca: "Daca azi.../ Drumul pe care erai s-a inchis/ Poate ca nu era, drumul pe care trebuia/ Sa alergi spre vis..."(Stelele care cad) cu... sa zicem "celebrele": "Acum te las, te parasesc, te-as lua cu mine/ Dar n-am bani de bilet/ Ma faceai si-o faceai zambind"...(Akcent) puah!
Daca aveti ocazia sa-i vedeti intr-un concert in club, nu-l ratati; e show. Am fost la 2 pana acum. Il astept pe urmatorul... Abia-l astept. Cat despre noul cantec, cel cu criza (uita ca se poate face si "misto" de criza asta), sincer, m-am recunoscut. Mai ales in strofa cu cremele :)
In loc de final, alte versuri irezistibile de la Taxi (ce-mi vine repede in minte, pentru ca, in realitate, pentru mine, toate cantecele lor sunt irezistibile). Versuri care taaare mi se mai potrivesc:
- "Toata ziua fac economie si nu-nteleg unde se tot duc banii"
- "Sunete-nfioratoare se-aud de la vecina de sus./Mi se ridica tare/Parul de pe maini si picioare./"
- "N-ai cum/Sa te prefaci ca nu exist/N-ai cum/Sa spui ca vii si sa nu mai vii niciodata/N-ai cum/Sa uiti ca e ziua mea./"

Si ceva mai multe versuri pentru mama mea:

A doua zi, au venit, sa imi spuna ca ai murit
Sunt niste prosti, ei nu stiu cat ai visat
Sa zbori

Nu-i niciun mister
Te-ai ratacit in cer

Si esti doar prea sus sa te mai aud
Prea sus sa-ti simt parul ud
Prea sus sa te mai vad
Dar esti doar prea sus sa iti mai zambesc
Prea sus sa te mai gasesc
Mult prea sus dar stiu ca esti...

12 comentarii:

  1. Eu sunt mor dupa "Taxi - Oamenii politici"

    RăspundețiȘtergere
  2. taxi mi-a placut dintotdeauna! Un articol foarte reusit! )

    RăspundețiȘtergere
  3. iris si taxi sunt preferatele mele
    versuri care ajung acolo unde trebuie...ironie...umor...sensibilitate...dragoste
    iubesc trupa asta
    mi-a placut postarea ta

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie-mi plac foarte mult cei de la Taxi. Si cred ca ai uitat sa citezi printre minunatele lor melodii "Mi-e dor si doare" sau "Ea inca ma iubeste"

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci, sa inteleg ca "Ai creme de fata, de maini, de picioare, de zi si de noapte hidratante,
    Creme de baie, creme de slabire, creme de masaj cu nu stiu cate plante,
    Creme gomaj, creme anti-rid, creme cu aloe vera, creme firmate."? Deci, s-ar spune ca esti unsa cu toate alifiile! ;)
    Si eu. Problema mea e ca nu am timp sa ma dau cu toate, asa ca se invechesc si trebuie sa le arunc. Si sa cumpar altele in locul lor, ca sigur o sa am nevoie. Complicat! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, ai un premiu la mine pe blog...

    O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. @silavaracald: bineinteles ca sunt multe pe care le folosesc de 2, 3 ori si apoi se usuca sau expira... Si fac ca tine: cumpar altele, ca pe astea sigur o sa le folosesc. Zic eu in mintea mea...
    @simion cristian: multam frumos. E primul premiu pe care il primesc :) in domeniul asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Din 2012 sper sa se mai duca din criza asta

    RăspundețiȘtergere