vineri, 15 ianuarie 2010

Simion Cristian sau Cristian Simion?

Cred ca am ajuns la final in jocul nostru bloggeristic propus de Geocer. Azi e randul lui Simion Cristian
Intrebare: care e numele si care e prenumele??? In ordinea in care sunt scrise, vreau sa cred ca Simion e prenumele. Pentru ca altfel e de rau. Doar la catalog se scrie in ordinea: nume prenume. Si in alte acte fff oficiale.
Blogul lui e curat si organizat. Noroc cu poza, ca altfel era mult prea serios. Articolele, in schimb, sunt savuroase. O fi el inginer (dupa cum am aflat de la altii) dar are talent, frate. Si simtul umorului si pe unele le mai si ilustreaza cu cate o fotografie facuta, cred, de catre sotie. Mi-a placut mult "cosul de gunoi" si vad ca avem o suferinta comuna in ceea ce-i priveste pe vecinii "de deasupra". Pfff, ce specimene... Cei care ma mai cititi pe aici, ati observat poate, ca-s o impatimita a jurnalelor si a experientelor personale. Le-am cautat desigur si pe ale lui. Repede in categoria "personale" (v-am spus ca-i ordonat si organizat). Hm... doar 4 articole personale, dintre care unul de 3 cuvinte: "...e ziua mea!". Si totusi le-am gasit! In "cuget deci gandesc!". Acolo se lasa descoperit cel mai mult. Si mi-a placut ce-am descoperit. Oricum il citesc zilnic de cand l-am descoperit. La final revin la dilema: care e numele si care prenumele???

6 comentarii:

  1. Atâta l-am mai lăudat pe Cristi că-i ordonat, că mi-am amintit de un alt inginer pe care îl cunosc, şi anume, bărbatul din dotare. Mergând noi prin Austria pentru prima dată, nu ne mai săturam să ne minunăm de meticulozitatea de care dădeau dovadă în tot ce făceau, astfel că o dată, pe când admiram nişte lanuri nesfârşite de porumb, zice: " Ai naibii austrieci, parcă au aliniat rândurile astea cu şublerul!".
    Ordinea asta aparentă a postărilor lui S.M. îmi pare mai degrabă o încercare de sistematizare a unui tumult, decât o simplă catagrafiere. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. My name is Bond! :) Citind articolul, mi-am amintit de celebra repluca... :)

    Nume: Simion
    Prenume: Cristian
    Motivul pentru care blogul nu se numeste Cristian Simion este ca cineva cu acelasi nume si prenume fost mai rapit si il ajudecase deja! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfff, ce ghinion. Eu doar cand fac prezenta imi strig elevii in formula nume prenume. Imi pare asa o chestie rece, de mentinere la distanta...

    RăspundețiȘtergere
  4. " ca-s o impatimita a jurnalelor si a experientelor personale".
    Ne asemanam, Alina.

    RăspundețiȘtergere
  5. @disa: mi s-a parut si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  6. e logic frate ca SIMION e numele. Unde ai vazut tu Simion ca si prenume?nu ti trebuie o bucata de creier in plus ca sa ti dai seama....shhhssshhh..

    RăspundețiȘtergere