sâmbătă, 23 ianuarie 2010

De ce mi-a placut Grecia







De ce mi-a placut Grecia:
- pentru ca la 440 de euro, 2 persoane, cazare si demi-pensiune timp de 7 nopti, n-am avut de ce sa ne plangem: curatenie, aer conditionat, frigider, liniste, mancare buna si muuulta, servicii bune.
- pentru ca au peisaje superbe, cobori de pe munte in mare, au livezi imense de maslini, leandri infloriti in nuante minunate...
- pentru ca au o arhitectura de care nu ai cum sa nu te indragostesti (bineinteles ca imediat mi-am dorit o casuta in stilul acela).
- pentru ca apa si plaja erau curate, linistite si neaglomerate
- pentru ca gatesc foarte bine fructe de mare si miel (sunt fan caracatita la gratar).
- pentru ca sunt respectuosi, sociabili, zambareti, adica stiu sa faca bani fara sa te faca sa-ti para rau ca ii scoti din buzunar.
- pentru ca si cand ploua e atat de frumos.
- pentru ca e atat de linistita si de relaxanta atmosfera, incat uiti de tine si de timp (ma uitam la telefon sa vad in ce data suntem).
- pentru ca au orasele port atat de pitoresti.
- pentru ca am fost in gasca :) si-am mai incins seara in balcon cate o partida de rummy, scrable, sau carti, la un pahar de vin, o cutie de alune si o felie de pepene grecesc....
P.S. Scopurile vacantei au fost: odihna, plaja, inot.

12 comentarii:

  1. Cred ca o sa mergem si noi anul acesta... cu asa o recomandare...

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai şocat!
    Cum, în Grecia plouă?! Am fost de două ori acolo, şi, oricât m-am uitat, n-am văzut nicio scamă de nor pe cer...
    No, nu cred că nu mai merg dacă-i pe aşa! Am fost dusă de nas!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ar tenta si pe mine, dar nu ma-ndur sa merg asa departe de casa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe gerurile astea tu ti-ai gasit sa scrii despre Grecia, despre plaja si mare?

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai incalzit cu postarea despre Grecia! Asa trebuie...de ce sa ne vaicarim mereu?
    Ne gandim la lucruri frumoase si ...traim mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. @gamalia: pai da, sa stii ca merita.
    @silavaracald: pe noi ne-a plouat :) pentru mine a fost ok, dat fiind ca organismul meu nu se impaca prea bine cu caldura. In schimb mintea si sufletul doar la vara-mi sunt...
    @geocer: da, dar uite-asa n-am simtit inca gerul. Am stat in casa, m-am uitat pe poze de-astea, a fost cald si bine. Dar cand ma gandesc ca se termina week-end-ul si gerul nu...

    RăspundețiȘtergere
  7. @marada: cata dreptate ai, in plus eu chiar detest vaicarelile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-mi amintesc sa fi inotat tu asa de mult.Ai intrat in apa doar de 2 -3 ori.Eu stateam aproape toata ziua in apa:).Si m-am distrat atat de mult cand am jucat rummy,mai ales cand te-am batut:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie imi place Grecia! O sa revin de fiecare data cu placere acolo.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am fost in Grecia si mi s-a parut ca am ajuns in alta lume sincer. Atat de relaxati si oameni si atmosfera.Intr-adevar un loc minunat unde te poti recrea cu adevarat.Mersi mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. @cristian si @puternic: asa e - un loc in care revii mereu cu placere. I-am auzit pe unii ca au avut sejururi nereusite in Grecia, probabil din cauza hotelului ales...
    @ioana: si eu cand eram de varsta ta stateam tot la fel de mult in apa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumoase si pozele...sunt convins ca vacanta a fost de neuitat:)...o zi frumoasa Alina:)

    RăspundețiȘtergere