joi, 28 ianuarie 2010

Traiesc anotimpuri la maxim


Facusem si noi o rezervare la o cabana la munte. Sa profitam cat de mult se poate de iarna asta adevarata. Ca asa o iarna nu-mi mai amintesc din copilarie. Nu zic ca n-a mai fost, dar stand in oras nu realizezi dimensiunile exacte ale anotimpului. In oras toate anotimpurile sunt diluate. Le vezi si le traiesti in adevarata lor splendoare doar in mijlocul naturii. De cand locuiesc in afara orasului si sunt ceea ce se numeste "navetist" am redescoperit anotimpurile. Iarna acum, iar ceva mai incolo abia astept sa redescopar primavara. Trebuie sa fie splendida. O sa va pun poze :). Dar sa ma intorc la rezervarea de la munte. Ce eram noi incantati, dar pustimea si mai si. Ioana a pus si poze de la cabana pe blog... cu pozele am ramas: pe blogul Ioanei (le gasiti repede, nu sunt cele cu carnetul de note :) ci urmatoarele)
In rest, iarna irezistibila :) - poate voiati sa vedeti o mini cascada inghetata :)
PS. Si totusi vom merge si la Ranca...

13 comentarii:

  1. Măi, tu ne faci duşuri scoţiene! Ba cald şi soare, ca-n Grecia, ba frig şi zăpadă, ca la cascadă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar ai vazut, cica-s sanatoase dusurile astea. Ne mentin in forma!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oau! Nu credeam ca si cascadele ingheata! Super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaa. Si e relativ aproape de noi, in zona Vidraru. Sotul meu, avand specializare in alpinism stie pe acolo niste locuri... dar eu sunt mai fricoasa. Nu ma aventurez decat in conditii de maxima siguranta. Ceea ce desigur nu se mai numeste aventura, ci plimbare, dar asta sunt...

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost la Vidraru într-o vară. Superb! Era aşa de cald şi bine pe malul lacului, dar apa... brrr!... şi acum dârdâi când îmi amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. ooo, rece rau. Nici plimbarile cu vaporasul pe lac nu ma inspira, oricat de vara si de cald ar fi...

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte misto!!! iti spuneam mai demult intr-un comentariu ca o sa incep si eu sa mai ies prin lume, pentru ca prea imi faci pofta cu pozele tale. Anul asta o sa vad categoric Delta, apoi Maramuresul si unde mai pui ca, daca sunt cuminte, vad si strainatatea, asa mi s-a promis :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate intr-un an???? Pai si serviciul? Maramuresul e si pe lista mea, dar neaparat cu ocazia unor sarbatori de iarna... Am eu asa un vis de iarna...

    RăspundețiȘtergere
  9. O vacanta frumoasa iti doresc!
    Ioana, dupa cum se vede, e o harnicuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un copil cuminte, cum mi-as dori si eu... Multam frumos si vacanta odihnitoare si tie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar n-am inteles un lucru : de ce v-ati ales doar cu pozele de pe blogul Ioanei?

    RăspundețiȘtergere
  12. A ars cabana pe care o rezervasem...

    RăspundețiȘtergere