miercuri, 3 februarie 2010

Un mic dejun irrrezistibil




Iata un mic dejun pe care il ofer (prin poze doar, sau ca sursa de inspiratie) blogger-ului Geocer. Domnia sa a facut un lucru extrem. Extrem de onorant pentru mine: m-a propus la un titlu de blogul cel mai gustos. O chestie pe care desigur nu o merit, dar care m-a bucurat :). Si cum in ultimul timp am scris mai mult despre locurile prin care ma preumblu, azi mi-am gasit timpul sa scriu si despre unul dintre micile dejunuri pe care le prefer. Acesta este cel "vitaminizant". Ar fi cam pe locul doi in preferintele mele. Pe primul loc e cel frantuzesc, cu cafea croisante, unt, gem, branza topita. Daca se poate servit in Paris :) - deci e ceva mai complicat de atasat poze..
Dar sa ma intorc. Ma gandeam in timp ce scriam, daca oare George, cel care m-a onorat cu propunerea amintita mai sus, o fi adeptul acestui mic dejun (vitaminizant) sau mai degraba al micului dejun romanesc: oua jumari cu carnati. Mmm? Parca, parca as tinde catre a doua varianta, dar cum nu servesc, n-am nici poze. Asa ca raman la prima varianta: salata de fructe (mere, banane, portocale, kiwi, ananas) fara adaosuri de frisca si cateva feliute de chec (preparat de mine, dar nu va dau reteta, pentru ca nu-s prea sigura ca e foarte buna, avand in vedere ca o data imi iese, o data nu-mi iese...). Trebuie sa verific la mama soacra - ei ii iese de fiecare data. Ce sa fie, ce sa fie...
Daca nu e cu chec, e cu tiramisu.
Desigur, dupa toate astea, in cazul meu urmeaza cafeaua. In cazul sotului nu.
Este desigur un mic dejun de sambata sau duminica, fiindca astea-s zilele in care luam micul dejun impreuna. Dar imaginea micului dejun irezistibil pentru mine nu e completa fara masuta. Si ajung la inca o chestie irezistibila pe care am achizitionat-o si de care-s tare, tare incantata. Masuta de servit micul dejun in pat, pe care o zariti in poze. E luata de la un magazin TCM. Din bambus si la un pret acceptabil. Nu ca-i super??? Pofta buna!

12 comentarii:

  1. Multumesc mult pentru dedicatie. Salata de fructe fara un pic de vodka nu prea merge, iar vodka la micul dejun merge doar in Siberia. Nici omleta cu carnati nu mi se potriveste, iar in ceea ce priveste micul dejun frantuzesc, ma saturasem de el in saptamana pe care am petrecut-o la Paris, acum cca. un an si jumatate.
    Dupa cum vezi, sunt tare mofturos din fire, chestie pe care mi-o repeta nevasta-mea de mai bine de 20 de ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, nu prea mananc dimineata, dar un mic dejun frantuzesc as manca oricand. Evident ca la Paris, ca si tine. Si nu m-as plange daca s-ar repeta nici timp de o luna; as avea grija sa-l "ard" in lungi plimbari, sur les grands boulevards! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ George, cam greu cu tine... si totusi e clar ca sotia ti-a gasit punctele sensibile si in privinta asta. Felicitari pentru cei 20 de ani!
    @melami: daaaaaaaa! Si eu tare as mai manca vreo luna pe acolo... sau macar 2 saptamani, poftim. Ca sa nu exagerez cu pretentiile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador salata de fructe.Si felicita-l pe Cristi ptc nu bea cafea:D.Cafeaua innegreste dintii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau salata de fructe ca desert. Stiu ca nu sunt ...cum trebuie,dar asta e!
    La micul dejun: branza,unt,gem...paine prajita,ceai indulcit cu miere.
    Cafeaua a iesit din preferinte(nu de bunavoie, ci de nevoie!).

    Masuta ma tenteaza si pe mine, dar e cam tarziu sa-i cer sotului sa-mi aduca mancarea.
    Ma tem ca ar trebui sa i-o duc eu, asa ca
    renunt!
    In ce te priveste, invata-l altfel!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ioana, ai si tu dreptate cu innegrirea dintilor, asa ca cel mai bine e sa nu bei cafea. Ca daca ai apucat sa-i simti gustul si placerea, cu greu te mai lasi.
    @Marada: trebuie sa recunosc ca si in cazul nostru eu aduc de mai multe ori masuta. Dar si el.

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am hotarat! Vreau si eu o masa ca a ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa va fie de bine!
    @ Ema: iti spun pe unde am mai vazut si de unde am si cumparat pentru finii nostri acum ceva timp. Magazinul TCM la etajul 1 din capatul Fortunei:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu te mai moşmondi atâta, Alina, şi hai o dată, că pierdem avionul! Lasă, nu-ţi mai lua atâtea haine, că e sezon de reduceri la Paris! Pe bărbaţi îi lăsăm acasă, Penelope moderne ce-şi vor ţese dorul de noi în eşarfe mulitcolore care ne vor face veşnic frumoase în ochii lor... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina, esti prea modesta.
    Eu zic c-ai meritat nominalizarea si subscriu.

    RăspundețiȘtergere
  11. @melami: acusi vin, dar am o mica obiectie. Am mai fost la Paris in februarie. Nu vrei sa incercam o alta luna? Ca mi-a fost un frig... Si n-am vazut si eu gradinile Luxembourg in floare:(
    @multam frumos, disa!

    RăspundețiȘtergere