miercuri, 16 decembrie 2009

Inca un brad!



N-am rezistat si ne-am mai luat unul. Dupa ce l-am impodobit pe cel artifical pe care ni l-am cumparat impreuna in anul in care am inceput relatia noastra (adica are valoare sentimentala, aici vreau sa ajung) l-am vazut si pe acesta la Practiker. M-am indragostit de el instantaneu. Am luat-o pe calea ecologismului in ultimul timp si de cativa ani refuz sa mai cumpar brad natural. De parca daca nu cumpar eu, de-aia nu taie ei... Dar in fine. Auzisem de bradutii astia la ghiveci. La cumparaturile din week-end-ul trecut am vazut braduti argintii in ghiveci la Bricostore. Frumusei, dar cam scumpi pt criza asta si in ghiveci maaaare. N-am luat. Apoi am mers la Parctiker si acolo i-am gasit pe acestia. Sunt molizi. N-am rezistat si ne-am luat si noi unul. 25 de lei am dat pe el. Nu e dragut? Mie imi place. L-am si chinuit putin impodobindu-l. Nu miroase el foarte tare a brad, ca doar e molid, dar poate totusi dupa ce se obisnuieste cu atmosfera din dormitorul nostru... :) Sper sa reziste si sa-l avem si anul viitor, eventual il mut intr-un ghiveci ceva mai mare.

2 comentarii:

  1. Super... M-am indragostit si eu. Abia astept sa ma loveasca norocul, sa ma mut la casa si sa am mai multe camere - ca sa impodobesc mai multi braduti. :P
    O idee excelenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, da! Si unul afara in curte, nu?

    RăspundețiȘtergere