sâmbătă, 12 decembrie 2009

Colinde minunate de la Cargo





Am fost colindata. Mai devreme ce-i drept, dar ce colinde... Ce-mi plac colindele si colindatorii! Ce-mi place sa primesc colindatori! Ma rog, aici am si o dorinta: sa cante frumos. Pe mine m-au colindat vineri, pe 11 decembrie, baietii de la Cargo. Pfff, va spun eu ca e irezistibil un concert Cargo. Au cantat in clubul Hush din Pitesti si am fost la concert si acum doi ani si anul trecut. Numai ca, de data asta, s-a nimerit in preajma Craciunului si ne-au si colindat. Asa a inceput concertul: cu cateva colinde de pe albumul lor de colinde. Apoi le-au cantat pe celelalte. Pe toate impreuna cu publicul. Ce sa mai spun eu despre Cargo... muzica lor spune totul. Nu au dezamagit nici de data aceasta, au cantat aproape 2 ore, cu o pauza de o jumatate de ora. Ma intrebam la un moment dat, cat sa reziste si vocea? Cat sa duca si coardele vocale, mai ales in fumul si caldura aceea? Uite ca se poate. Asta e muzica adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu