sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Waterland, Salonic






Am zis ca ar fi cazul sa continui cu parcurile de distractii. Se pare ca-mi sta capul doar la distractie, cand uite, tara se chinuie sa-si aleaga presedinte. Pai, ma gandesc eu, daca n-as profita de toate cele bune cate mi se ofera, sau altfel spus, de toate oportunitatile de a ma detasa, cum altfel as putea sa le suport? Cum pe cine sa suport? Pe cele ce ni le fac alesii. Ptiu! Puschea pe limba! Si iar ma duc sa votez. Si peste 5 ani iar ma voi stradui sa-mi aduc aminte: "de ce l-am votat eu pe asta???".
Dar sa revin la chestiile placute si irezistibileeee!!! Parcurile de distractii! Eu, deocamdata pe acestea 2 le-am vazut: Disneyland Paris, despre care am scris si cel pe care il vedeti in aceste poze, Waterland Salonic. Trebuie sa recunosc ca daca la Disneyland m-am dat in toate comediile, in cele mai abrupte si mai suspendate, mai incolacite si mai vitezomane trenulete, ei bine, la Waterland lucrurile pt mine n-au fost tocmai roz. Dar parcul e frumos, e mare, pretul biletului de intrare e mai mult decat acceptabil, nu iti cotrobaie nimeni prin geanta (ca la cel din Mamaia) ca sa nu cumva sa intri cu ceva apa sau mancare.N-are nimeni nicio treaba cu tine: vrei sa mananci sa bei ceva de la terasele lor, bine, vrei sa bei si sa mananci de la tine din rucsac, la fel de bine. Dar sa va spun de ce n-au fost lucrurile in ordine pt mine: am avut ghinionul ca in prima smecherie pe care am incercat-o sa ma lovesc din cauza unui pusti care s-a oprit pe traseu. In toate celelalte m-am cam dat apoi cu teama, iar pe unele nici nu le-am incercat. Dar data viitoareeee... Pai daca le-a incercat nepoata mea de 11 ani... Si inca de cate 10 ori pe fiecare!
Multi dintre voi, cei care ati fost in Grecia la mare, probabil ati fost in parc. Cum fac o pasiune din a citi tot ce gasesc pe net despre locurile pe care urmeaza sa le vizitez, inainte de a pleca in Grecia am citit cateva pareri negative despre acest Waterland. Spuneau unii ca nu merita, ca nu e prea mare lucru, ca doua, trei tobogane.Dar... cand vii din Romania si singurul tau loc de joaca in copilarie era compus din: 2 leagane (rupte in cea mai mare parte a timpului), o tiribomba (neunsa si deci greu functionala) si un tobogan care in cativa ani "ti-a ramas mic", cum ai putea sa nu apreciezi un parc acvatic??? Asa mic cum e cel din Salonic, in comparatie probabil cu cel din Barcelona. Asa niste vorbe potrivite are folclorul nostru pentru toti romanii... Pentru cei despre care va spuneam mai sus, cea mai potrivita ar fi: "s-a vazut tiganul imparat". Si as continua eu: "in imaginatia lui". Pentru cei care n-ati ajuns inca dar aveti in plan sa ajungeti in Grecia la mare (ceea ce va sfatuiesc!!!) daca nimeriti pe langa Salonic (noi am stat la vreo 70 de km distanta) mergeti la Waterland pentru o zi. Merita! Si neaparat incercati toate comediile... nu ca mine.

9 comentarii:

  1. Bine ai venit in blogosfera, Alinutz! De cate ori intru pe aici ma incarc de pozitiv. Locuri frumoase ai vizitat. De abia astept sa vad ce ne mai pregatesti :D Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucura tare mult acest "ma incarc de pozitiv". Pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost la Waterland in noiembrie???!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Brrrr, nu! In august. Abia acum am gasit timpul sa si povestesc. In schimb la Disneyland am fost in februarie. Frrriiig. Dar cel putin n-am stat la cozi. Insa pt Paris si implicit Disney, as recomanda macar martie, chiar aprilie. Extrasezon, dar nici chiar asa de frig ca-n februarie.

    RăspundețiȘtergere
  5. La Paris eu am fost in mai-iunie, apoi in iunie, iar anul trecut in septembrie. Nu mi-am dorit sa ajung la Disneyland (c'est pas mon truc), in schimb n-am ratat Versailles, Louvre, Dome des Invalides etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa, despre Paris o sa scriu si eu in curand. E una din marile mele iubiri si primul oras pe care mi-l doream sa-l vad in afara tarii. M-a dus sotu de 14 februarie. Dar, dupa cum am spus, cam frig. Tu ai ales muult mai bine. Versailles trebe sa fi fost superb in acea perioada.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu m-am dat pe toboganele alea chiar de 10 oei,bine doar pe unele.Pe celelalte m-am dat de vreo 4-5 ori:).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat costa intrarea in waterland? Minorii au reducere?

    RăspundețiȘtergere