vineri, 20 noiembrie 2009

Disneyland,





Waterpark, Waterland, Parc Acvatic si orice Parc de distractii in general, mi se pare irezistibil.Imi place sa calatoresc. Cat de facil suna. E ca in cv-urile proaste unde sunt trecute la hobby-uri: "lectura si calatoriile". Desigur prin lectura respectivii si mai ales respectivele, inteleg cel mult lectura indicatoarelor cu numele localitatilor pe unde trec, iar in cazul calatoriilor cu avionul, ma gandesc ca maximum de lectura poate fi biletul de pe care sa extraga cu succes numarul locului. HM, eu lupul moroalist. Sau cum mi-ar zice un amic: "bine ca esti tu desteapta". Mai bine ma intorc la ce gasesc eu irezistibil astazi: parcurile de distractii. Am fost acum 2 ani la Paris cu doua cupluri prietene. Ne-am dus la Disneyland, dar unul dintre cupluri n-a vrut sa mearga. Eu nu i-am inteles si nu ii inteleg nici acum. Puteti sa-mi dati voi oricate motive. Oamenii nu mai iesisera din tara, nu se duc la Paris in fiecare an. Am ajuns acolo si parcul de distractii era la 47 de euro distanta si la 35 de minute de mers cu metroul. Pana la urma au dreptate cei care spun ca ai varsta pe care o simti. Si o si arati, in consecinta. Le spun tuturor celor pe care ii cunosc si care au copii sa mearga cu ei la Disneyland. Ma gandesc ce poate fi pe capul unui copil care ajunge colo, daca noi am fost cum am fost. Preturile nu-s deloc asa de mari cum poate ar crede unii. Urmariti site-ul lor, au tot timpul oferte speciale. Acum si pe site-ul celor de la Blue-Air gasiti ceva oferte speciale pt Disneyland: copiii au cazarea gratuita si vizitarea parcului de asemenea.

2 comentarii:

  1. Ce m-as duce si eu! Acum insa nu am cu ce ... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Pai pe tine nici nu te sfatuiesc sa mergi acum. Bebe-ul e cam mic. Lasa-l sa mai creasca, sa-si poa' sa aiba amintiri de acolo. In plus tre' sa poata si el sa ceara una, alta... si-nca una, si-nca alta... Ca la cate magazine si magazinase sunt...pfff. Eu as zice cam peste 3 ani sa incepeti sa faceti planul serios.

    RăspundețiȘtergere